HW33 2021 Ultimi prudutti di moda Sports Outdoor Smart Watch GPS

 

Stu mudellu HW33 hè un sguardu utilizatu apposta per i sport all'aperto

Prima avemu sceltu Nordic52832 CPU di alta qualità.

Chì sustene u GPS globale 、 GLONASS è Beidou trè sistemi di posizionamentu satellitare, è ùn perde mai a strada in un ambiente sfida.

Detezzione di a temperatura di u corpu.Utilizendu ACNT180 sensore di temperatura di uscita di impulsi digitale di alta precisione à dui pin, pudete misurà a vostra temperatura in ogni mumentu è capisce a vostra cundizione fisica in ogni mumentu.L'errore di misurazione hè solu ± 0,2 ℃.

Supporta a freccia cardiaca automatica 24 ore, a pressione di sangue è u monitoraghju di l'ossigenu di sangue, Utilizendu u chip di cuntrollu principale Nordic52840, sensore fusionvc32, cumminatu cù un algoritmu unicu, pudete monitorà i vostri dati di salute in ogni mumentu per prevene potenziali risichi per a salute.

Gestione scientifica multisportiva.Ricunniscenza automatica in diversi modi sportivi, cum'è corsa, equitazione, basket, etc. estrazione automatica di dati, analisi di i cambiamenti di a freccia cardiaca durante l'esercitu, è furnisce infurmazioni dinamiche cum'è passi, distanza, tempu, calorie, freccia cardiaca per salvà dati.

lP67 Impermeabile, Facile da trattà cù l'impermeabilizazione di ogni ghjornu, u disignu prufessiunale impermeabile è a prova di polvera, sustene l'usu è lavà e mani, piove, etc. per risponde à i vostri bisogni impermeabili di ogni ghjornu. piglià una doccia calda)

Ricorda u periodu menstruali femminile.Chì furnisce assistenza medica à e donne, predichendu in modu intelligente u periodu menstruali di e donne, u periodu sicuru, u periodu menstruali, u periodu di ovulazione, registrà attentamente ognunu di i vostri cicli menstruali, è dà ricordi.

Ricordu di u messagiu di chjama.Stu sguardu pò ancu esse un cumpagnu praticu per voi quandu u vostru telefunu ùn hè micca utile per certi motivi, Chjame in entrata, Missaghji, WeChat, Twitter, Facebook, QQ è altri missaghji ponu esse direttamente imbuttati à l'orologio, a vibrazione sincronizzata vi ricorda di ùn mancate. infurmazione impurtante.Ùn ci hè bisognu di verificà in un telefuninu, basta à alzà a manu per verificà.

Più altre funzioni utili, monitoraghju di u sonnu, ricurdamentu di u tempu, ricurdamentu di alarme, cuntrollu di musica……

Un orologio cusì brillanti, chì aspetta?


Tempu di post: 18-mar-2021