U Global Sources Consumer Electronics Show hè resettatu da u 25 à u 27 ottobre 2021.

Dopu più di un annu, infine Global-Source HK show hè resettatu da u 25 à u 27 d'ottobre, a mostra hè a stessa cum'è prima Joint "Consumer Electronics Show", "Mobile Electronics Show", "Quality Life and Fashion Products Show" inseme.

mostra 1

U Show si focalizeghja nantu à "dispositivi audio è video", "urdinatori è prudutti periferichi", "prodotti di l'elettronica di cunsumu cumpleta";"I tecnulugii mobili copre i dispositi mobili, i prudutti intelligenti, l'accessori mobili è l'audio mobile altre categurie" ;A mostra di qualità di vita è di prudutti di moda si focalizeghja nantu à i vestiti è l'accessori di moda, i sport all'apertu è i prudutti di cura di salute persunale.

mostra 3

Per l'orologio intelligente da l'aspettu di vista, a nova tendenza hè a tonda schermu .32 inch, però, l'orologio intelligente di schermu 1.69inch è 1.75inch hè sempre vendita calda à u mumentu, da e caratteristiche, in fondu micca più grande pausa, "musica locale" "misurazione di a temperatura di u corpu". "Hè a funzione supplementaria, i clienti ponu avè diverse opzioni.

Per u caricatore wireless in a tendenza futura hè un caricatore wireless multifunzione 3in1 cù sveglia, lampadina, ecc., caricatore wireless magneticu per iphone12, iphone 13 hè populari postu chì hè assai comodità per l'esperienza di u cliente, un picculu voluminu cù una grande capacità di bancu di energia benvenuta per l'utilizatori attuali, quist'annu avemu assai novi caricatori wireless (cum'è sveglia caricatore wireless magneticu, caricatore wireless magneticu supportu di vittura ecc.) esce per suddisfà un gruppu d'utilizatori differente.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2021